Jäsenedut

Kylpyläsopimus Edenin kanssa on loppunut. Seurataan tilannetta tuleeko uutta vetäjää jonka kanssa voidaan neuvotella uudesta sopimuksesta.

Teatterilippuja edulliseen hintaan kaupungin teatterin ja työväennäyttämön esityksiin. Omavastuu 7€ jäsen/puoliso, neljä lippua keväällä ja neljä lippua syyskaudella. Oulun kaupungin teatterin yrityslippujen käyttö on loppunut. Jäsen ostaa itse lipun ja toimittaa allekirjoittaneelle kopion maksusta tai lipuista ja myös tilinumeron mille maksetaan omavastuun jälkeinen summa.

Vuokatinmaan ja Lentiiran majoitus  10% halvemmalla. Ilmoita että olet Teollisuuliiton osasto 56 jäsen. Lisäksi osasto antaa jäsenalennusta 20 prosenttia, max 100 euroa muihinkin lomamajoituksiin. Edun voi käyttää useamman kerran kunnes 100 euroa tukea on täynnä kyseiselle vuodelle. (Kuitti ja tilinumero taloudenhoitajalle)

HUOM. LENTIIRASSA  ON PAIKKOJA ASUNTOAUTOLLE JA ASUNTOVAUNULLE SEKÄ TELTTAPAIKKOJA LÖYTYY MYÖS.

Harrastuksena keilailu, osasto tarjoaa jäsenille mahdollisuuden harrastaa keilailua Heinäpään, Alppilan ja Kempeleen keilahallilla pari kertaa kuukaudessa edulliseen hintaan. Muista ottaa jäsenkortti mukaan! Osastolle tulee keilaradasta 10 euron lasku ja jäsen maksaa lopun itse, 2 kertaa kuukaudessa .

Liiton koulutuksiin osallistuvalle osasto antaa stipendin 10€ lähialueelle ja kauemmas 16€/vrk.Edellytyksenä on että osastolle ei tule muita kuluja.

Lisätietoja voi kysellä Eero Heikkiseltä p. 040-7193250

metalli.56@luukku.com

Vuoden 2024 "Möljän teatteri" (Vuonna 2023 oli Hupisaarella, vuonna 2024 mahdollisesti Kempeleessä)
Jäsen ostaa omatoimisesti liput max 2kpl ja esittää taloudenhoitajalle kuitin. Osasto maksaa tilille omavastuun 10 euron jälkeen jäävän summan.

Star elokuvateatteriin Tuirassa on tehty sopimus; Esittämällä jäsenkortin saat liput puoleen hintaan. Lippuja saa ostaa 9kpl/vuosi.

T. Eero Heikkinen

metalli.56@luukku.com

P. 040 7193250

Teolliset lehteen toivotaan jäseniltä juttuja!!!!!!! Esim.harrastus, työ, mielipide ym.

Ota yhteyttä Eero Heikkinen p. 040 7193250