Jäsenedut

Kylpyläsopimus Eden kanssa, sisältäen kylpylän  käytön sekä vapaan osallistumisen kylpylän viikko-ohjelman mukaisiin vesiliikuntaryhmiin. Vastaanotossa kansio johon maksaessa kuitataan ja näytetään jäsenkortti. Omavastuu 6€ jäsen/aikuinen, 4€ lapset/ eläkeläiset, kaksi kertaa kuukaudessa. Lisätietoja Janne Nikula 044-591 5127  tai  Eero Heikkinen puh. 0407193250.

Teatterilippuja edulliseen hintaan kaupungin teatterin ja työväennäyttämön esityksiin. Omavastuu 7€ jäsen/puoliso, neljä lippua keväällä ja neljä lippua syyskaudella. Lisätietoja Janne Nikula 044-591 5127 tai Eero Heikkinen puh. 0407193250.

Vuokatinmaan majoitus Vuokatissa 10% halvemmalla, lisäksi osasto antaa jäsenalennusta 20€ kerran vuodessa. Lisätietoja Eero Heikkinen puh. 0407193250.

Harrastuksena keilailu, osasto tarjoaa jäsenille mahdollisuuden harrastaa keilailua heinäpään, Alppilan ja Kempeleen keilahallilla pari kertaa kuukaudessa edulliseen hintaan. Lisätietoja Janne Nikula  044-591 5127 tai Eero Heikkinen puh. 040-7193250. Muista ottaa jäsenkortti mukaan!

Liiton koulutuksiin osallistuvalle osasto antaa stipendin 10€ lähialueelle ja kauemmas 16€/vrk.Edellytyksenä on että osastolle ei tule muita kuluja. Voi kysellä Eero Heikkiseltä p. 040-7193250

Ensi kesänä Möljällä! 18.7.2020 klo 18.00 Pari Suhdetta.

Esitys on peruttu Koronatilanteen takia!!!

Haluaisitteko tulla katsomaan vaihtoehtoisesti Parhaat päältä -esitystä
lauantaina 15.8. klo 18?(Jos toteutuu)

Omatoimisesti voitte varata ja ostaa lippuja kyseiseen näytökseen.

Terv. Eero Heikkinen

Teolliset lehteen toivotaan jäseniltä juttuja!!!!!!! Esim.harrastus, työ, mielipide ym.

Ota yhteyttä Eero Heikkinen p. 040 7193250